

لو نفسك تصحي كل يوم ببشرة مشدودة، صافية، ومليانة نور طبيعي، يبقى لازم تعرفي عن كيكو ميلانو برايت ليفت سيروم. مش أي سيروم، ده واحد من أقوى ابتكارات كيكو اللي بيجمع بين تأثير الـ"lifting" الفوري، والإشراقة المتواصلة، والترطيب العميق.
أوقات كتير بنحس إن وشنا مجهد، باهت، مفيهوش حياة… خاصة مع السهر، التوتر، أو تغيّرات الطقس. وهنا بييجي دور السيروم ده كمنقذ حقيقي. مش بس لأنه بيحتوي على مكونات فعّالة زي حمض الهيالورونيك والكولاجين النباتي، لكن كمان لأنه صُمم مخصوص عشان يشتغل على تحسين ملمس البشرة وشدّها من أول استعمال.
النتايج؟ بشرة أنعم، مشدودة، فيها إشراقة صحية، ومن غير ملمس دهني. السيروم بيمتص بسرعة، وبيسيبك بإحساس خفيف على الوش كأنك لسه طالعة من سِبا!
المنتج بيشتغل كـ"Lifting Booster" بيشد البشرة فورًا ويديها إحساس بالتماسك والمرونة، من أول ما تحطيه. مع الاستخدام المستمر، بيقلل ترهلات البشرة ويعيد رسم ملامح الوجه بلطف.
الفورمولا معمولة مخصوص عشان تدّيكي مظهر مشرق، من غير ما تباني لامعة أو زيتية. التركيبة خفيفة جدًا، لكن نتيجتها بتظهر من أول مرة: نضارة، حيوية، توحيد لون.
بفضل وجود حمض الهيالورونيك، السيروم بيرطّب البشرة بعمق، ويحافظ على المية جوا الجلد. ده مش بس بيخلي وشك أنعم، لكن كمان بيقلل من ظهور الخطوط الدقيقة.
التركيبة الخفيفة بتخلي السيروم مثالي كقاعدة للميكب. بيساعد على ثبات الفاونديشن لفترة أطول، ويدي وشك نعومة من غير ما "يكتل" أو يفصل المكياج.
يعزز مرونة البشرة ويعيد ليها شبابها الطبيعي.
المكوّن الذهبي لترطيب فوري وعميق، بيملأ الخطوط ويدي ملمس ممتلي وطبيعي.
يحمي البشرة من العوامل الخارجية ويعزز الإشراقة.
زي العنب الأبيض، اللي بيغذي الجلد ويحسّن لون البشرة.
اغسلي وشك كويس ونشفيه بلطف
خدي نقطتين أو 3 من السيروم
وزعيه بحركات دائرية من تحت لفوق
سيبيه يمتص تمامًا قبل ما تحطي كريمك أو الميكب
استخدميه مرتين في اليوم – الصبح والليل
بيشد البشرة من أول استعمال
بينوّر وشّك ويخفي علامات الإجهاد
خفيف وسهل الامتصاص
ينفع لكل أنواع البشرة، حتى الحساسة
بديل للبرايمر في الروتين اليومي
آه، تركيبة السيروم خالية من البارابين والعطور القوية، فتنفع للبشرة الحساسة.
فيه نتائج فورية في الملمس والنضارة، والشدّ الفعلي بيبان أكتر بعد أسبوعين من الاستخدام المنتظم.
طبعًا! ده مثالي كقاعدة للمكياج، بيخلي الفاونديشن يثبت أفضل ويمنع تكتّله.
أيوه، لأنه خفيف ومش بيزيت البشرة. بالعكس، هيساعدك توازني الإفرازات.
مفيش سن معين، ممكن تبدأي في العشرينات كوقاية، والسيروم هيفيدك في الترطيب والنضارة.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
